Monday, February 6, 2012

join WAZZUB jom!! jadi kaya

http://signup.wazzub.info/?lrRef=780a4

About:Q. Apa WAZZUB?
WAZZUB adalah 1 di dunia dan Fenomena Perkongsian Keuntungan sahaja.Ia adalah komuniti yang pertama dalam talian yang berkongsi keuntungan dengan ahli-ahli pra-pelancaran bebashanya untuk memilih WAZZUB sebagai halaman rumah mereka selepas pelancaran.WAZZUB sentiasa percuma untuk semua orang.

Q. Apakah Kuasa "Kami"?
Ia adalah suatu fakta: syarikat-syarikat seperti Google atau Facebook mendapat berbilion $ $ $ setiap sukuhanya kerana kita, pengguna Internet menggunakan perkhidmatan mereka.Ia adalah masa untuk memahami, bahawa kita "pengguna" memutuskan siapa yang mendapat wang yang besar.Jika kita bersama-sama membuat keputusan untuk menggunakan perkhidmatan syarikat yang saham keuntungan dengan kami,terdapat apa-apa bahawa syarikat-syarikat lain boleh lakukan.
Ia amat mudah: lebih ramai pengguna yang menyertai Keluarga WAZZUB secara percuma,lebih banyak wang kita "pengguna" akan mendapat!
Itulah yang kita panggil Kuasa "Kami"!

S. Siapakah yang memiliki dan mengendalikan WAZZUB?
WAZZUB adalah satu projek antarabangsa yang telah dicipta oleh segelintir usahawan dan pelabur.Pada bulan September 2011, mereka mengasaskan GIT Pelaburan Global, Inc (GIT)bagi tujuan menjalankan perniagaan WAZZUB dan yang berkaitan.GIT didaftarkan di bawah undang-undang Oregon. Pendaftaran # adalah 802159-90.
Satu pasukan lebih daripada 20 pakar bekerja keras untuk menghidupkan WAZZUB ke kejayaan yang besar;kebanyakan mereka berada di belakang tabir dan sebahagian daripada mereka adalah kelihatan untuk semua ahli -contohnya, Ijazah Sarjana Pengedar kami dan Staf Sokongan kami.

Q. Jika pejabat WAZZUB?
Pejabat GIT berdaftar pada 391 NW 179 Ave, Beaverton, ATAU 97006dan ibu pejabat WAZZUB kami terletak di 7251 Tasik Mead Blvd, Suite 364, Las Vegas, NV 89128.

WAZZUB Q. kedengaran terlalu baik untuk menjadi benar. Adalah WAZZUB satu penipuan atau perniagaan yang sebenar?
Untuk WAZZUB pasti melakukan perniagaan sebenar tetapi ia tidak perniagaan tradisional.Internet mengubah dunia dan terdapat ruang yang mencukupi untuk model perniagaan yang inovatifyang tidak pernah dilakukan sebelum ini. WAZZUB adalah salah satu model perniagaan tersebut.
Buat kali pertama kalinya komuniti dalam talian global berkongsi keuntungannyadengan ahli-ahli pra-pelancarannya. Itulah sebabnya kita menamakan Fenomena Perkongsian Keuntungan pertama.
Sebenarnya, WAZZUB terlalu baik untuk lulus.

Q. Bagaimana WAZZUB membuat wang?
WAZZUB membuat wang dalam pelbagai cara.Pada 9 April, kami akan melancarkan laman web-of-the-art dengan teknologi menunggu kelulusan paten.Pada halaman ini, kami akan memaparkan iklan dan tawaran istimewa.
Malah, kita lakukan sama seperti syarikat-syarikat seperti Facebook, Google, AOL dan Yahoo.Mereka menawarkan perkhidmatan secara percuma dan mendapatkan keuntungan berbilion $ $ $ hanya dengan memaparkan iklan dan tawaran istimewa.Satu-satunya perbezaan adalah bahawa kami berkongsi keuntungan dengan ahli-ahli pra-pelancaran kami.

Q. Bagaimana dan kapan ahli akan dibayar?
WAZZUB membayar ahli-ahlinya pada setiap bulan.Hari gaji pertama kami akan 15 mei 2012 untuk bulan April.Jumlah yang kecil akan dibayar oleh pemproses pembayaran dalam taliandan jumlah yang besar akan dibayar melalui cek atau bank wire.
Walau bagaimanapun, WAZZUB bekerja penyelesaian pembayaran global mudah untuk berkhidmat kepada masyarakat di seluruh dunia.

S. Adakah benar bahawa ahli-ahli akan dibayar AS $ 1 setiap orang dalam 5 generasi keluarga mereka?
Tiada jumlah tetap yang akan dibayar kepada semua ahli.Semasa pra-pelancaran, setiap ahli membina peribadinya $ FAKTORdengan menjemput ahli-ahli lain untuk menyertai WAZZUB secara percuma.Setiap ahli baru, 5 generasi yang mendalam biarkan peribadi anda $ FAKTOR berkembang sebanyak 1.
Selepas pelancaran, - FAKTOR ahli adalah tetap dan menambah merekakami menerima jumlah FAKTOR $ (= global $ FACTOR).Setiap bulan kita mengira keuntungan WAZZUB dan membahagikan oleh FAKTOR global $untuk menentukan multiplicator yang sebenar.
Contoh: Katakan bahawa keuntungan yang akan dikongsi untuk bulan April ialah $ 4 jutadan global $ FAKTOR ialah 5 juta.Setiap ahli akan mendapat $ 0,80 setiap FAKTOR peribadi $($ 0.80 x peribadi anda $ FACTOR = pendapatan anda untuk bulan tersebut)
Jika terdapat ialah $ 5 juta untuk berkongsi, multiplicator akan menjadi $ 1.00 dan $ 6 juta, ia akan menjadi $ 1,20.
Ahli-ahli yang lebih bebas yang ditubuhkan WAZZUB sebagai halaman rumah mereka selepas pelancaran,lebih banyak wang ahli pra-pelancaran akan mendapat.

No comments:

Post a Comment